اطلاعیه شماره 13 دوشنبه مورخ 98/01/26


اطلاعیه شماره 13 دوشنبه مورخ 98/01/26
اطلاعیه شماره 13 دوشنبه مورخ 98/01/26

از بعدازظهر سه شنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و به تناوب تا اوایل هفته آینده در کشور سبب بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد شد. براین اساس وضع هوای کشور طی روزهای چهار شنبه تا جمعه به شرح زیر پیش بینی می شود:
چهارشنبه 98/01/28: بارش باران برخی نقاط با رگبار و رعد وبرق موقت در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و وزش باد شدید در استانهای آذربایجانغربی، آذربایجانشرقی، کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، اردبیل و گیلان (سرعت باد بین 45 تا 70 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود).
پنج شنبه بعد از ظهر 98/01/29 تا روز جمعه 98/01/30: بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق در استانهای لرستان، جنوب شرق ایلام، شمال و شرق خوزستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری.

به هموطنان عزیز مناطق هشدار داده شده توصیه می شود از آخرین پیش بینی و هشدارهای جوی اطلاع یافته و با رعایت نکات ایمنی از خسارات احتمالی اجتناب نمایند.
به سازمانهای مسئول توصیه میشود تمهیدات لازم را برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید بخصوص در ترددهای جاده ای و رخداد سیلابهای ناگهانی و موقت در مسیلهای کوهستانی مناطق یاد شده، بکار گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط